Cunard Line
De schepen van Cunard Line
Wat maakt een cruiseschip tot een echte Ocean Liner? Zijn het teakhouten promenadedekken of de stoere zwarte romp? Bij Cunard Line kennen ze het begrip Ocean Liner als geen ander; al 150 jaar bevaren de schepen van Cunard de wereldzeeën. Met de piepkleine Britannia voer Sir Samuel Cunard in 1840 als eerste op regelmatige basis de Atlantische Oceaan over. Met schepen als de Queen Mary en Queen Elizabeth vergaarde deze Britse rederij wereldfaam op de route tussen Southampton en New York. En tot op de dag van vandaag kunt u zelf ervaren wat het is om het Vrijheidsbeeld en de skyline van Manhattan te zien opdoemen na een luxe zeereis van 6 dagen. Scheep daarvoor in op de Queen Mary 2, een ware Ocean Liner met elegante ballrooms en een uitstekende service.
Wat is inbegrepen bij Cunard Line?
Op de schepen van Cunard Line zijn de maaltijden in de hoofdrestaurants en buffetrestaurants inbegrepen bij de reissom. Ook inbegrepen zijn koffie en thee uit de automaat in het buffetrestaurant. Voor specialiteitenkoffie zoals cappuccino en espresso en softdrinks betaalt u extra. In de specialiteitenrestaurants, zoals de Verandah Grill, betaalt u een toeslag en is reservering aan te raden. Fooien voor het personeel aan boord worden automatisch toegevoegd aan uw boordrekening. Bel VCK Cruises op 020-6800878 of
Reisverslagen Cunard Line van de experts van VCK Cruises
Meer weten over Cunard Line? Lees de artikelen uit ons Inspiratieblog en vaar virtueel met ons mee. In onze artikelen delen we onze persoonlijke Cunard Line cruise ervaringen aan boord van de cruiseschepen Queen Mary 2 en Queen Elizabeth en laten we u onze eigen foto's zien van de cruiseschepen en cruisebestemmingen.
Klantbeoordeling Cunard Line
De klanten van VCK Cruises geven hoog op over de stijlvolle ambiance aan boord van de Cunard Line schepen, met veel aandacht voor detail en een persoonlijke service. De historie van deze van oorsprong Engelse rederij komt tot uiting in de aankleding van deze klassieke cruiseschepen en onze klanten weten dat zeer te waarderen. Ook het entertainment (waaronder interessante lezingen) en de maaltijden worden goed beoordeeld.